Gulsah41 Bebeğim 6 aylık sutum bittiği için mamaya başlamak zorundayım ama bebeğim mamayı yediği gibi kusuyor.ilk başta sma verdik snra aptamil hepsinde aynı tepki oldu.ne yapacagimi şaşırdım lütfen yardımcı olun
NoMental Gulsah41 mamaya alışması biraz zorlayacak sizi maalesef çünkü anne sütü çocuklara çok tatlı geliyor ve 6 aydır içiyor aniden değişik bir tat alması onu da sizi de zorlayacak
Gulsah41 NoMental ya kusması olmasa dediginiz gibi ara ara vermeye çalışıyorum ama direk çıkartıyor bu sefer de çok ağlıyor açlıktan uyuyamıyor da ne yapacagimi şaşırdım
Gulsah41 Gzd_erclk ya ben baştan beri sağarak veriyorum emmedi bizimki sağma da bi yere kadar oluyor malesef çok şey denedim ama artmadı bi b12 takviyesi dediler o kaldı
zgeayaz Golden goat kullanıyorum ben ılk basta ıstemedı sonra severek ıcıyo hazmı kolay gaz sorunu kalmadı