Defne50 25 gün önce sezeryan oldum kanamam bitti fakat 2 gundur sarı akıntı geliyor neden acaba yaşayan var mi
Halime0638 Defne50 benim nerdeyse kanamam yok denecek kadar azdi hep sarı akıntıyla geçti arada kan geliyordu ama sebebi ne bilmiyorum
Smehtap Defne50 evet canım bende de olmuştu normal diye düşünüyorum çünkü geçmişti sonradan suyunu biraz artirabilirsin ama ben öyle yapmıştım