TheBaby Nagihan_EYMEN Soğuk algınlığımı alerjimi acaba doktorun onu bi netleştirmesi lazım. Polen zamanı şu an çünkü
Fairymom Nagihan_EYMEN bizde de olmuştu,havluya sabun surup 4 er saat önce göğsüne sonra sırtına koydum iyi gelmişti birde sarımsak ve zeytin yazı karışımı ayak altı için bunlar kesiyor.
Nagihan_EYMEN Sin21 dr da küçük olduğu için genelde bisey vermiyor ama götüreceğim sagliknocagina bugun
Fairymom Nagihan_EYMEN evet 2 3 dış sarımsağı iyice ezin yarım çay bardağı zeytin yağı ile karıştırın en az 8 saat bekletin daha sonra sarimsagini süzün yağışa ayak altına sürün.
Denizvepasa Nagihan_EYMEN riske atmayın benim de öksürüyordu uat solunum enfeksiyonu olmuş. Bir de polen zamanı daha da artar dedi doktorumuz. Su an hem alerji damlası hem de antibiyotik kullanıyoruz
Mekselinabyb Nagihan_EYMEN benim bebeğimde arada öksürüyor ama nadir sürekli değil oda 3 ay 20 günlük acaba ciddi bi durum mudur?
Nagihan_EYMEN Mekselinabyb benim ki de arada yapıyordu tükürük gitti sanıyordum bugun normal öksürük olduğunu anladım