Yesilkelebek Merhabalar🥰 bebeğim 3 aylık memede bıraksam 2 saat durur. Sizin bebişlerinizde öyle mi yoksa doyduğunda memeyi bırakıyor mu ?
sukusu21 Yesilkelebek bebekler sadece doymak icin degil bazen sadece anneleri yaninda olsun diye emerler bazen anne cok stresliyse de sizinle rahatlamak istedigi icin emerler kendinize baktiginizda su andaki stres seviyeniz nedir?
48316ELIZAN Yesilkelebek Doydugundan emin misiniz acaba. Doymuyor da olabilir 2 saat cok fazla cunku oynamasi emmesi icin de yine fazla.
minikfarem__ Engin_saliha bebeğinizin gece ve gündüz uykuları nasılsın acaba? Kaç kez uyuyor. Yeni anneyim de çok deneyimsizim. Bebeklerimizin de günleri yakınmış sorayım dedim..
Yesilkelebek sukusu21 evet oyle bılıyorum ama doydugundan emınım yınede memede kalmak ıstıyor memede uyuma gibi bı huyuda yok ama yınede bu kadar uzun emmesı bana tuhaf gelıyor
Yesilkelebek 48316ELIZAN sütümü sağıyorum tek göğüsten 100 ml e yakın çıkıyor doktoru yeterlı olduğunu düşünüyor.
findikkurdum56 Yesilkelebek bizim emme aralıklarımız uzadı. Önceden sık emerdi artıı öyler değil. 10-20 dakika duruyor maksimum. 2 saat çok fazla geldi. Peki uzun emdikten sonra ne zaman emiyor?
Yesilkelebek findikkurdum56 2-3 saat arasında tekrar emiyor. Ama ben zaten 2 saat hiç emzirmiyorum yani bıraksam o kadar emer demek istedim
Bluesmommy minikfarem__ benimki 3 ay 2 günlük. Gündüz 4 defa uyuyor. Gece de 11-12 saat aralığında uyuyor. Gündüz uykuları 20-60 dakika arası değişiyor. Uyandıktan 1.5 saat sonra geri uyutuyorum ben yoksa çok yorgun oluyor ve uykuya dalamıyor.
Engin_saliha minikfarem__ gündüz uykusu 5 6 kere uyur yarım saati geçmez uyanır gecede saat başı emmek için uyanır şu sıra biberon reddi yaşıyoruz sürekli açlıktan ağlıyor
Yesilkelebek Engin_saliha az once tekrar sağım yaptım tek gogsumden 30 ml cıktı sutum azalmıs ben biberonla değil kanülle mama vermeye basladım
Yesilkelebek Selmanur_a gece uykusu düzenli yani bende anlam veremıyorum ama az once sagım yaptım 30 ml anca cıktı tek gogsumden sutum azalmıs bellıkı. Pekı gece neden uyuyor acsa anlam veremedım