Merhabalar. Kızım 4,5 aylık ve anne sütü alıyor sadece.Akşam 7.30-8 gibi yatar gece sadece 1 kere kalkardı oda 5 gibi bazen hatta hiç kalmazdı sabahta 7 de güne başlıyor.Ama bu ara sürekli kalkıyor geceleri ve uyumuyor yani tekrar uykuya dalması zaman alıyor.Bu durumu yaşayan var mı yardımcı olabilecek ilk çocuğum ve sürekli böyle olursa ona da bana da uyku yok 🥺