Eldu97 Kızlar 2 buçuk aylık bebeğimin geniz akıntısı ve öksürüğü var 5 gündür prospan kullandık geçmedi serum fizyolojik yapıyoruz burnundan ama hala var napabilirim yardım edin lütfen :(
Irmakprensesinannesi Eldu97 valla 9.5 ayligiz aynı durum bizde geniz akıntısı öksürük pek yokta doktorumuz damla deniz suyu verdi ama kzim büyük sizin anlarınızda sadece serum fizyolojik yapılır çok küçük bizde 3 gündür cekiyoruz
Noname21 Eldu97 2 bucuk yasonda k8zimda da var burun akıntısı vardi o dün akşam kesildi sesi bozuk öksürüyor hafif hafif insallau bugün daha iyi kalkar. Parka hasta cocuk getirmeyin lütfen ya . Ordan birinden kaptı benimki . Sizde gelen gidene dikkat edin
Marselinannesi Eldu97 Eldu97 benim bebeğimde de 2 aylıkken oldu. Ben zeytinyağlı sarımsak karışımı yapıp sürdüm ayaklarının altına geniz akıntısını kusarak attırdı. Öksürükte kesildi. Birde ben emzirdiğim için hergün sabah akşam 1 sarımsağı bütün yutmamı söyledi doktorum bebeğine sütten geçip bağışıklığını kuvvetlendirir dedi
Snowglobe Eldu97 soğanı ikiye bölüp üstüne karanfil saplayın bebeğin olduğu odaya koyun. Öksürüğe çok iyi geliyo. Ayak altına da zeytin yağ sarımsak karışımı bekletip sürün
Hllsyma Eldu97 gerçekten bende yoruldum sürekli burun akıntısı sürekli geçmedi gitti ateş yok ama burun akıyor biraz biraz öksürük başladı 2 hafta oldu ya geçmiyor