gokkben Kızlar bebeğim altı buçuk aylık mama önlüğü kullanmama rağmen bütün üstlerinin yaka kısmı ek gıda lekeleri oldu ve geçmedi leke çıkarma programıyla yıkadım ama işe yaramadı siz nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz yardımcı olun lütfen 😥
Irmakprensesinannesi gokkben çıkarma öyle kalsın ben hiç ugrasmiyorum zatn ewde eskileri giydiği için diarda aynı kiyafet giydiriyorum srn olmuyor 9.5 ayligiz bizde beyaz sabunla yıkayıp ta da atabilirsin makinaya o ise yarayiyo
Irmakprensesinannesi gokkben çıkarma öyle kalsın ben hiç ugrasmiyorum zatn ewde eskileri giydiği için diarda aynı kiyafet giydiriyorum srn olmuyor 9.5 ayligiz bizde beyaz sabunla yıkayıp ta da atabilirsin makinaya o ise yarayiyo
asiltonunmommysi gokkben 1 2 gün beyaz sabunla çitileyip leğenin içinde bekletiyorum. Sonra yıkıyorum çoğu geçiyor. Kalıcı olanlar var full beyazsa çamaşır suyunda bekletiyorum
gokkben Irmakprensesinannesi valla yaptığınız mantıklı ama misafirlikte falan yiyiyor bişeyler üstü başı batıyor kaç defa öyle oldu yeni elbiseleri rezil oldu kurtarsam iyi olur ama zor görünüyor 😞
gokkben asiltonunmommysi evet beyazlarda çamaşır suyu şart ama kirlettikleri hep renkliler şansıma yaa😣
Yarim_Kilo_Kiyma gokkben genelde çıkmıyorlar çamaşır suyundada beklettim ama olmuyor. Attıö çok defa özellikle zıbınları
gokkben Yarim_Kilo_Kiyma bende çok zıbın ve pijama attım artık galiba üstleri atma sırası geldi olmuyor çünkü geçmiyor lekeler😣
Irmakprensesinannesi gokkben beyaz sabunla yıkayın elde sıcak suda sonra makina ya atın çıkartıyor %90 ini kziimda çok yaşadığım icin