Ya çocuğum 5 ay 13 günlük doğduğundan beri kusuyor . Ben deyim 15 siz deyin 20 kere vallahi üst değiştiriyorum . Önlükmüş kıyafetmiş dayanmıyor dolap kıyafet dolu hergün makine çalışıyor . Kendi ğstüne kustugu yetmiyor gibi bizim üstümüz , yerler , nevresimler, halılar …… bi yere gitmeye korkuyorum anneme bile bavulla gidiyorum . Doktora götürdüm kaç defa birşeyi yok dediler . Ne olacak böyle ne zaman bitecek bu