Merhaba hanımlar. Bebeğimin genzi tıkalıydı ara ara balgam öksürük yapıyordu. Ama iki gündür daha ciğerden gelen bir sesle devam etti öksürük. Acile götürdük röntgende sağ akciğerin üst lobu kapalı dedi doktor. Yatış aldılar. Zatürre mi, bronşit mi, süt mü kaçtı onlarda bilmiyor ama oksijen, nebül serum tedavisi alıyoruz. Böyle bir durum yaşayan oldu mu hanımlar. Bebeğim bugün 50 günlük oldu.