Esmerimsi canım evimde hiç bir çiçek yaşamadı ama en zor olan orkideyi yasattim ilk aldığımda köklerinin arasında süngerler var onları çıkarttım daha sonra toprağını balkona serdim 2 gün kuruttum kökünü de o iki günde diplerine degmeyecek sekilde suya koydum iki gün sonunda saksina tekrar koydum toprağı az geldi toprak aldım ekledim haftada bir suluyorum fazla su istemiyor zaten fazla da güneş alan ortamı sevmiyor