Yigitt477 merhaba bende iki prematüre bebek annesiyim benimde kızlarım sizin bebeğiniz kadar olmasada çok küçük doğdular. Öncelikle şunu söylemek isterim küçük diye lütfen kimseden yardım almayın, yapmaktan korkmayın. Benim kızlarımı ilk banyolarını babaannem ve ananem yaptırdı, sonra ki banyosunu kayınvalidem ve halam yaptırdı ondan sonra ki tüm banyolarını eşim ve ben tek başımıza yaptırdık, inanın kaç tane çocuk büyütmüş insanlar ama biz hepsinden daha iyi yaptık çünkü ben anneleriyim, hepsi zaten içimde varmış onlar dünyaya gelince gün yüzüne çıktılar. O an neyi yapıp ne yapmamanız gerektiğini anlıyorsunuz zaten ancak ufak tavsiyelerimi kabul ederseniz, ağzına burnuna çok su kaçırmamaya dikkat edin, oda huzursuz olabilir bu durumdan, kulaklarına dikkat edin. Gerisini siz zaten içgüdünüzle yaparsınız🤍