sevgisimay oğlum 18 aylık..6.ayda başladık 1 sene boyunca tuz yağlı vs vermedim hep ayrı yaptım mutlaka ilik suyu koydum herşeyi yedirdim ayırt etmeden..şuan yine paketli gıdalar ve şeker tüketimi hariç bizim yediğimiz herşeyi yediriyorum ayrı pişirmiyorum artık..sizde asla katık ,bulamaç vermeyin bebeğinize ilerisi için çok rahat edersiniz.şimdi küçük zaten tadım dönemi ama yoğurt kefir ve ilik suyu tüketimi olsun hep