Aklimdasin halk duyuyor . Biz rahatsızız , biz ülkemizde bu sapıklari manyakları istemiyoruz.. her sene beş çocuk doguruyorlar . 20 yıl sonra ülkemizi ele geçirirler o zaman kim hakkımızı savunacak ! Kim ülkemize sahip çıkacak şaka mi yaa cideen çok sinirleniyorum böyle düşününce ..niye kendi ellerimizle vatanımızı bunlara veriyoruz RESMEN ELLERİMİZLE ALİN SİZE DİYORUZ . 😤😤😤