Nessli Merhaba arkadaşlar sabah kızım uyurken gözlerine baktığımda yapış yapış böyle kapalıydı. Gözlerini açamıyordu yıkadım yine açamadı 2. Çok yıkayışımda zorla açtı temizledim. İltihap gibi birşey varmı bunu bilen nedir bu ?
Havva2010 Nessli canım benimde bebeğim 6 aylık hep tekrarlıyordu doktora gidiyorduk ama Farklı bir doktora gideyim dedim ve bebeğimin göz yaşı kanallı tıkalı olduğunu dedi 1 buçuk yaşına kadar masaj yapıcam gözüne ve damla verdi sabahları iltihaplı ve yapışkan oluyor gözü 😔
Nessli https://imgyukle.com/i/RZBm31 https://imgyukle.com/i/RZBDQH https://imgyukle.com/i/RZBBZU https://imgyukle.com/i/RZBGcA
Havva2010 Nessli bire bir aynısı oluyor 1 aylıkken de olmuştu ve 5 buçuk aylıkkende yine aynı sorunla beraberiz inşallah düzelecek 🤲🥰
Grininyuztonu Nessli bizde de oldu aynısı ılık demli çay ile siliyordum daha sonra damlalarını kullandım masaj yaptım sık sık banyo yaptırdım geçti çok şükür
Nessli Havva2010 benim sadece bikere oldu normal mi ki doktora gitmelimiyim? Acaba yediği birşey mi dokundu diye düşündüm
Didemyakan Ilık çayla temizleyin gözünü doktorunuza danışın damla veriyor 3-4 güne geçiyor benim bebeğimdede oldu 2 kez göz pınarlarına serçe parmağınızla dairesel masaj yapın geçmiş olsun