Gamze0707 16 ayimiza gireceğiz nasipse, biz doğduğu andan itibaren o şekildedir yaşına girdi biraz rahatladık ama yine de devam ediyor bazen. Mesela bir gün gece 2 3 gibi uyanıyorsan ertesi günde o şekilde uyanıyor zorla uyutmaya çalışıyorum ama uyumayınca pes ediyorum sonra bu böyle tam 1 ay sürmese de o şekil devam ediyor belli bi sure