Esilasel _mmom 9 aylık şuanda kızım. 10 gün önce ilk dişimiz çıktı, bugün gördüm ikincide patlamış. Benim kızımda huysuzluk, uyumama, hep kucakta durma isteği, ve hep ağlama, ishal vardı. Ama ateş olmadı çok şükür🤲🏻
Miracbebekk16 _mmom Cook zor bir sürec oluyor bizim için bebeğim 8 aylık şuan altta 2disi çıktı 1 haftadır ateş ishal huysuzluk hepsi var doktor üstten 4 tane birden geliyor dedi şimdi onları bekliyoruz ama baya zor geçiyor bizimki
Snowglobe _mmom tamamen dişin normal görünümü olarak diyorsanız 2 ayı buluyor ama ilk uç göstermesi kabartıdan Bi kaç gün sonrayı buluyo en fazla 1 hafta 10 gün