Arkadaşlar merhaba. 6 ay 27 günlük oğluma dün emziği bıraktırdım. Emziği özellikle uykuya geçerken destek olarak kullanıyordu. Dün doktor kontrolü vardı, ağzında geçmeyen mantar var. Doktoru emziğin yaptığını ve acil şekilde bıraktırmamızı söyledi.
Emzik bıraktıranlar ve hiç emziksiz bebeğini uyutanlar; hepinizden rica ediyorum bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz? Bir kaç gün zorlanacağım biliyorum, şimdiye kadar emziksiz nasıl uyur-uyutulur hiç bilmiyordum. Memede de uyuyan bi bebek değil emziğe alıştığı için. Uyutmak 15 dakikamı falan alıyor, uyusun diye ayakta hırpalanıyorum..