Merhaba kızlar 1 buçuk aylık ikizlerim var sürekli kabız oluyorlar 3,4 günde bir kaka yapıyorlar ama onu da ağlaya ağlaya çok zor bir şekilde , hiçbir çözüm yolu bulamadım ne yaptıysam işe yaramadı göbeğine masaj , ayaklara hareket, göbeğe zeytinyağı sürüyorum popoya sürüyorum ayak tabanlarına badem yağı sürüyorum yok yine yok vallahi delireceğim artık gaz çıkarıyorlar ama kaka yapamadıkları için huzursuz oluyorlar bir çözüm bulan varsa Allah rızası için yazsıN