Sevgi1 Dün gece mercimek çorbası ve sütlü puding yedim 😂saat iki de sabah uyandım giysim ıslak hep sütler damlamis normalde damlamaz ve sagmam sanırım onlar süt yaptı şuan sagcam kızlar bebek bitiremedi süt yapan şey isteyenler denesin bence 😍
melek_42 Sevgi1 ay sorma bende dün gece aynı oldu normalde sütüm vardır ama çok çok değil dün gece göğsüm öyle bir ağrıyordu ki kalktım taş gibi sağdım koca biberon süt çıktı bende ne yedim diye düşünüyorum ama sadece tavuk çorbası içtim çok sıcak suyu çok içtim ona da bağlıyorum
Sevgi1 Elifhfsa Ebru1804 4 aylık gece yedim diye mi öyle oldu bilmiyorum kırmızı mercimek çorbası ve çikolatalı puding yedim işte süt yapan şey postu açıyor anneler hergun o yüzden faydası olur belki diye yazdım hemen
Sevgi1 Elifhfsa Ebru1804 4 aylık gece yedim diye mi öyle oldu bilmiyorum kırmızı mercimek çorbası ve çikolatalı puding yedim işte süt yapan şey postu açıyor anneler hergun o yüzden faydası olur belki diye yazdım hemen
Sevgi1 melek_42 gece geç mı yedin acaba sende bende şaşırdım valla bı yeniyken böyle oluyordu bazen çoktan olmamıştı boyle süt bende bide sağ sağ çok sıkıcı manuel sıkılıyorum
Sevgi1 Elifhfsa yapiyo baya 😂 çok küçük değilse bişi olmaz ye benimki gazını cikarabiliyo artık 4 aylık ya
Sevgi1 Sarisin 😮 korkutma ztn her zaman çok sütüm olmuyo kırk yilin başı olmuş bı faydası olur belki birine diye yazdım 🔵🔵🔵🔵 maşallah maşallah 😅
Elifhfsa Sevgi1 aynen çok yapyor diyr yemiyorum 3 ay 15 gunluk canm meme reddi yaşıyorum ya kafayı yiyorum emmiyor mama içmiyor blmiyom artık napcm
Babe Sevgi1 Maşallah canim.Kirmizi mercimek corbasi bana da süt yapiyor ama bu sicakta da icilmiyor corba ya 😂
Sevgi1 Babe valla ben gaz yapar diye hci yemiyorum büyüdü biraz ondan artık yiyorum süt yaptığını bilmiyordum bilsem yerdim hep 😂 Emine071 çok demek ki bide daha bebek çok kucukken akiyo sisiyo göğüsler ama sonradan normale dönüyor cnm
Emine071 Sevgi1 ben 15 günlük anneyim hergün her tarafım süt olmuş uyanıyorum ben normal sanıyordum benim mi sütüm çok
Mevanur2 Emine071 3 buçuk aylık olucaz nerdeyse her gün sırılsıklam geziyorum nerdeyse maşallah çok dikkat de etmiyorum, Rabbim bereket versin inşallah