Hayırlı sabahlar anneler 🌹
Japonya’dan hepinize çok selamlar 🙋🏻♀️
Bebeğime Türkiye’den Philips Aventin cam biberonunu getirttim. Malesef burada bulunmuyor. Biberonda böyle çok hafif gökkuşağı gibi renklenme oldu. Bu normal mi? Cam biberonda oluyor diye duydum ama.