Merviskooo Nasıl yıkıyorsunuz kızımın çişi değmiş de yastığa haliyle içine de değmiştir yıkamak istiyorum 🥺
Deletedmom0099 Merviskooo gayey yıkıyorum tabi silikon olanları sadece. yorgan programına atıyorum 30 derece 800 sıkma toz deterjan ve yumuşatıcı koyuyorum
mavibozkurt Merviskooo 800grlik boncuk silikon yastiklarimi yorgan programında yıkıyorum bazen sarı lekeleri oluyor çıkmıyor leke çıkarıcı veya çamaşır suyu döküyorum bekletip öyle yıkıyorum.bazen begenmediysem ya da deterjan kokusu fln alirsam iki yıkama yapıyorum.
duruyekta Merviskooo makinanın yorgan gözünde arkadasin dediği gibi 30 derecede 800 devirde siktirarak yıkıyorum. Kuruyunca kılıfı söküp icini elimle tiftikliyorum. Hepsini yapınca baya havalı bir yastık oluyor. Çok yüksek sevmediğim için yarısını yapıp tekrar dikiyorum
defnekokusu_ mavibozkurt fairy sarı lekeler de çok etkili sarı lekeli yere fairy koyup öyle koyun makineye çok iyi geliyor
mavibozkurt defnekokusu_ bak onu üstüme yağ fln sicrattigimda kıyafetim leke olduğunda yapıyordum bunu düşünmemiştim 😂🥰🥰 deneyeceğim az bir miktarla yoksa köpükle basedemeyiz😂😂
Beno Merviskooo benim bebeğim bu ara çok kusuyor tek yastığı atıp 30derecede yıkıyorum balkona koyuyorum üç saate kuruyor
Merviskooo Tecrubelianne valla ben daha hic yastik yikamadim hep alez kullaniyodum yastik alezi. Ama bunda alez yoktu
duruyekta Merviskooo geç bir cevap olacak sanırım kusura bakma lütfen. Yani sürenin pek bir önemi yok lekeli değilse. Ben misafirim geldiğinde bir kaç gün yattiginda gidince 15 dk ya atıyorum hemen yastığı yorganı. Önemli olan 30 derecede,800 devirde yikaman
BuseBlt Merviskooo eevt yıkıyorum. Yorgan programında yada 40 derece kısa programda. lekesi varsa aspirin de sıkıyorum deterjanla birlik bı de yumuşatıcı biraz bol koyuyorum mis gibi oluyor
Merviskooo duruyekta teşekkür ederim canım bende oyle yaptım 30dk yıkadım 800 devirde mis gibi de oldu