Eylulllllll aslında eli olan kişilerin okuması daha makbul. eli derken şifalı elden bahsediyorum benim anneannemin annesinde el varmış ama kimseye vermemiş o yüzden ben eli olan birisini bulamadım.
annem kızım icin okudu, okurken yaranın etrafına halka çizdi bu kadar