Arkadaşımın kızı geçirmişti 6 aylıkken sizin gibi ağızdan antibiyotik kullandı doktor bittikten sonra tekrarladi testi gecmemis ve hiçbir belirti yoktu ateş huysuzluk vs. Sonra 1 hafta iğne şeklinde antibiyotik kullandı tekrar test verdi bitince geçmişti. Yani bebeklerde ilaç tedavisinden sonra test tekrarlaniyor doktorunuzun riske atmaması lazım.