Kızlar su şişesinin dışını yıkamıştı annem hep fairy köpüğü kalmış bende karanlıkta görmedim biraz içtim sudan ağzıma tadı gelince baktım hep kapak kısmı köpüktü ağzımı duruladım şimdi üstüne normal su içtim ama içim içimi yiyor nasıl emzircem ben bebeğimi şimdi yanımda pompa da yok sağıp atıyim sütü bişey olur mu sizce yaşayan var mı böyle bişey iki üç yudum içtim sudan