Merhaba kızlar; benim 52 günlük bir kızım var ilk zamanlar meme+mama gidiyorduk. Kızım daha sonra mamayı ve biberonu redetti ki ben hep tam tersinin olmasından korkardım yani meme reddi yapmasından.. ama daha kötüsü başıma geldi bi günde sanki sütüm çekildi.. uyuyunca taş gibi olan canımı acıtan göğüslerim artık yumuşacık sıkınca zor çıkıyor süt.. kızım ilk 5 Dk lıkır lıkır içerken şimdi on kere çekiyor bi kere yutkunuyor..çişli bez sayımız da günde 7 falan olurdu dolu dolu şimdi 4 tane çıksa şükrediyorum :( bu arada hergün ısırgan çorbası, bira mayası tAbleti,dut kurusu hoşafı içiyorum.. öyle aşırı üzüldüğüm birşey de olmadı günlük telaşlar vs. Ama neden çekildi sütüm neden bir gece de bu kadar azaldı anlam veremiyorum canım çok yanıyor aç kalıcak diye korkuyorum çünkü eds, kaşık biberon, normal biberon ve kaşıkla verme çalışmalarıma rağmen kızım ağzından atıyor mamayı :( bu durumu yaşayıp atlatan var mı çok üzülüyorum :(