kaynana_kaciran dünya düzeni böyle olacak artık maalesef ,hepsi çok önceden planlanmış belli düzene belli dayatmalara ,belli aşamalara gelmek için planlanmış kurgular maalesef .Dünya nüfusunu belli bir sayıya getirmek istiyorlar ,sanal paranın önünü açmayı ,küçük esnafı bitirmeyi planlıyorlar gibi.Her şey koekunc hale geldi düşünsene bir virüs çıkıyor ve tüm dünyayı alt üst ediyor insanlar markete gidemiyor internetten alıyor nakit para değil online harcama yapılıyor kartların onu açılıyor insanlara resmen parayı parayla satıyorlar ,bitcoin filan önleri açıldı botle şeyler mi vardı ,kolonya dezenfektan manyağı olduk,maskelerle kanka olduk resmen nefes bile paralı hale geldi,sevdiklerimize sarilamadik ya opemedik..bir çok ülkede yaşlıları kenara atıp kendi hallerinde bıraktılar yaktılar,korkunç resmen distopya gibi (gerçekleşmesinden korktuğun kötü hayali şehir )