Arkadaşlar merhaba,
eşimin belli aralıklarda benim bilmediğim borçları çıkıyor. 4 sene önce 35 bin 6 ay önce 40 bin nisanda 15 bin gibi. Çoğu idda ile ilgili yani bir nevi kumar. Evlendikten sonra alınan bir evimiz var. Bir gün boşanma aşamasına gelirsek bundan pay talep edemesin istiyorum, salim kafayla kendi de kabul ediyor.Fakat dava açılmadan bunu nasıl garanti altına alırım? Noterde mal rejimi sözleşmesi yapalım dedik bu sözleşmeden sonrasını kapsarmış. Noter evi satın sözleşme yapın tekrar alın hak talep edemez diyor. Avukat mümkün değil ilerde bile dava açsa pay alır. Boşanın evi size versin gene nikah yapın tek çare bu diyor ama zaten aramız iyi değil bu boşanma gerçeğe dönebilir. Bu durumu bizzat yaşayan, etrafından duyan, yada bilgi sahibi hukukçular var mı aramızda? Lütfen acil yardım edin. 17 aylık bebeğim var onun hakkını korumam lazım