İlk 3 aya kadar sünneti tavsiye ediyorlar. Biz 3 aylığız ve 2 gün önce yaptırdık Doktor anestol ve medacasol ayrıca fitil verdi.Fakat kendi çocuk doktorum fucithalmic göz pomadı (bende şaşırdım) önerdi. Bende bu ikisi kullanıyorum. Fakat her fitil atışımda ishalle fitili dışarı atıyor tekrar atmak zorunda kaldım. Ve sünnet edilen yer baya kırmızı arada kanıyor. Şiş ve morarıktı ilk gün. Kaç güne geçer? Bu şiş ve kızarıklık normal mi? Yaşayan anneler bilgi verebilir mi?