Doğum yapalı 3 ay oluyor 40 ım cıktıktan sonra adet oldum 3 gün sürdü kanamam normaldi Çarşamba günü adet oldum ama kanamam haddinden fazla geliyor 1 saat önce pedimi değiştirdim doldu yani kirlendi hamilelikten önce adet olduğumda günde iki kere degiştirdim ama simdi bi kaç saate kirleniyor sürekli kanamam geliyor 10 dk da bir doğumdan sonra böyle normalmidir