Sefaserpil Yastığı olduğu gibi makine atıp bir kaç gün balkonda kurutan var mı yoksa yünler öyle mi yikiyorsunix ben öyle yapıyorum çünkü makine atıp yastık bı kaç gün kurutoyurm koku gidince alıyorum
gocebebirbayan Sefaserpil yün değil de elyaf kullanıyoruz biz. Hangi ilde yaşıyorsunuz ? Soğuk olan yerlerde yün kullanılırmış diye duydum
Elmassss Sefaserpil canım yünü annem o şekilde yapardı yastıkla atardı ama deterjan koymazdi sadece yumuşatıcı koyardı sonra da balkonda yada uygun bi bahçe de falan oklavayla ara ara vurarak çevirir kuruturdu🙂