selosunannesi Ne önerirsiniz oksurmekten uyanıyor. çocuk uyumak istiyor kuru kuru öksürüyor prospan şurup veriyorum burun spreyi sıkıyorum serumla yıkıyorum yine de geçmiyor bu saatlerde başlıyor hep
Ayseninnannesii selosunannesi benim bebeğim de 4 ayın içinde bu sabah kuru kuru öksürmeye başladı hemen daha sıkı giydirdim oda sıcaklığını daha da yükselttim öksürük geçti bebeğiniz üşümüştür sıkı giydirin ve kucağınıza alacağınız zaman da sarıp alın. benim kızımın akşamına burnu tıkandı bir de serum fizyolojik sıktım burnuna biraz olsun rahatladı
thebeautyqueen selosunannesi Prospan şurup belli yaş altı bebeklere yasaklandı. Geçmiş olsun canım. Bol bol serum fizyolojikle burnunu temizle. Ihlamur verebilirsin. Geniz akıntısı çok zor. Benim bebeğim de 6 aylıkken olmuştu 15 gün sürdü maalesef.
selosunannesi Ayseninnannesii tulum giydirdim yatırdım şimdi oksurmuyor inşallah geçer hasta olmasın bebekler ya
Irmakprensesinannesi Ayseninnannesii sıkı giydirmek çözüm deil bizede doktorumuz tam tersini söyledi aşırı sıkı giydirmeyin nefes alımını zorlastirirsinix dedi siz nasıl giyiniyorsunux 1 tık fazlası yeterli dedi zaten üşüme kafadan geçer bebklerde ensesi burnu sıcaksa bebek üşümüyordur kızımda 9.5 ayligiz geniz akıntısı var hiriltili nefes alıyor zorluyor biraz sprey ve damla verdi doktorumuz onu kullniyrz 3 gün oldu ve korumaya rağmen oldu bazn koruyamiyabiliyoruz
Eldu97 Biz de 2 buçuk aylığız prospan kullandık 5 gün hala var napacağımı şaşırdım lütfen yardım edin :(
selosunannesi Eldu97 valla ben ayağına vıcks sürüyorum uyumadan önce yakasına cold mic döküyorum sürekli serum sıkıyorum o ksdsr ds dikkst ediyordum yine oldu
selosunannesi Eldu97 size de çok geçmiş olsun 6 aylık bizimki ama 5 aylıkken de olmuştu ozaman boğazları iltihap olmuş dediler şimdi götürdük bişey yok diyorlar yarın yine kontrolü vsr kendi doktoruna gideceğiz bakalım