Linalina53 yürüyene kadar önemsiz. Sonrası da aslında önemli sayılmaz. Tam yaşımı hatırlamıyorum ama anaokulu ilk okulun ilk yılları benimde carpikti. Arkadaşlarımın dalga geçtiğini çok net hatırlıyorum. O zamanlar dalga geçmesinler diye kendim dikkat ede ede düzeldi. Şuan tamamen düzgün