Selmabebesiyle MerveEsiladuru07 bence kan verin zaten spiral takarken de kan testi lazımmış gebelik yok ona göre takılıyor diye. Bence sizin imkanınız varsa adet olmadan bir doktora görünün. Ki gebe değilsinizdir . Olsaydınız mutlaka çift çizgi görürdünüz içiniz rahat etsin sadece bundan sonrası önemli bir bakın doktorunuz ne diyor o zamana kadar da ilişki yaşamayın
Asyaligunler MerveEsiladuru07 aynısı bana da oldu doğumdan 50 gün sonra adet oldum 2 ay ama sonra kesildi yani adet oldum dediğim de leke gibiydi ama 1 hafta sürmüştü şuan olmuyorum kan da verdim olsa çıkardı herhalde ne zmandir test felan yapmadım ama birşey yok 59 gun gecikmem var ama hamile değilim
kaynana_kaciran MerveEsiladuru07 korkutmak gibi olmasın ama gebelik için tek bir damla bile getiyor bazen
Basakk2334 Bebeğim 9 aylık. 20 gün gecikti test yaptım dün fakat bişey çıkmadı olsaydı çıkardı diye düşünüyorum 2 kere test yaptım çünkü farklı günlerde. Yine de psikolojim bozulmadı değil 😌 hastalığa dair bir belirtim de yok normalde çok ağrılı geçer
Nesrincente MerveEsiladuru07 2 sene geri çekilme ile korundum ve isteyerek hamile kaldım oğlum 10 aylıkken ve prezervatifle korunurken hamile kaldım düşünün bence eğer istemiyorsanız hamilelik korunun derim güzelce ihmal etmeyin