Elisaey61 Merhabalar Merak ettiğim içiN soruyorum benim kızım 9 ayına yeni girdi. Formül mamayı kullanıyoruz gece sadece ne zaman kestiniz? nasıl başardınız kestiyseniz bilgisi olan yazabilir mi ? 🙏🏻
gocebebirbayan Elisaey61 15 aylık hala içiyor , doğduğundan beri içiyor kızım. Bu 1 aydır geceleri 1 biberon gündüzleri çok acıkırsa 1 biberon veriyorım ama. Normalde sadece geceleri 1 biberon içer.
sarmaliklahana Elisaey61 7.5 aylıkken kızım kendi bıraktı istemedi. Hem emiyor hem yemek yiyiyor suan 8 ay 6 günlük 😇
Elisaey61 gocebebirbayan benimki de aynı sadece gece içiyor oda 180 Cc kadar teşekkürler yorumunuz içiN 🙏🏻
Elasmom06 13 aylıkken tamamen bıraktık. Çünkü artık inek sütü içiyoruz ve çok seviyoruz. Çok güzel uyku yapıyor 🌸
Linam88 Elasmom06 inek sütü çok zararlı hastalanmayn çocuk sayfasını takip ederseniz orda açıklaması var
Irmakprensesinannesi Elasmom06 inek sütü zararlı bence yanlış yapıyorsunuz hiç bir faydası yok açıkçası formül süt çok daha yararlı ona nazaran
kaymakliekmekkadayifi Elasmom06 inek sutu olarak tercihiniz nedir ? Bunaralsr pinar cocuk gibi sütleri arastiriyorum da
Elasmom06 Gece acıktığında da süt veriyorum çook seviyor. Yani mama yerine süt veriyorum bu şekilde çözdük şu mama olayını şükür. Tabi laktozsuz veriyorum diğeri kabız yapıyor.
sarmaliklahana Elisaey61 yemeği mi? 19:00 maximum 20:00 de 22:30 gibi de uyur sabah 09:30 - 10:00 gibi uyanırr
Elisaey61 sarmaliklahana anladımmm teşekkür ederim 🙏🏻 😊bizde aynı bizimki biraz geç uyuyor 11 30 gibi mamasını içip 12 buluyor uyuması
Atlasss Elisaey61 yani her bebek farklıdır tabi benim oğlum 2 defa biberon istedi ama vermedim o sekilde uyuttum ilk gün zorlanmistim 2 günün sonunda unutmuştu biberonu sonrasında daha kolay oldu ve bende rahat ettim en azından her gittiğim yere sıcak su taşı mama yap filan
Irmakprensesinannesi Elisaey61 neden kesmeye çalışıyorsunuz 2 yaşına önerilmiyr kesmek daha küçük kesmek için yanlış yaparsın kızımda günde 3 kez mama alır biri gecedir 9 ay 17 günlük hic de gocunmadim mama içmesin demedim doktorumuz da kesmiyceksiniz dedi