Çok garip oldu böyle 🫤 bebeğim 6.5 aylık, gurbette tekim. Uykudan uyanınca oynuyorum, mutfağa oturağı ile getirip kahvaltı hazırlarken yanımda oluyor, tadımlar derken ilk uykuyu yapıyor. Sonra oyuncaklarını çıkarıyorum, dışarı çıkıyoruz, evde nesneleri tanıtıyorum, kitap okuyorum ama annelik işte o yetersizlik hissi.. siz neler yapıyorsunuz gün içinde, daha fazla gelişimine katkıda bulunacak neler yapabilirim ?