Bebeğim altı aylık ve bir haftadır hasta🥺 önce balgam birikti 1 hafta sürdü 2 gündür de burnu akıyor ve bugün gözleri çapak oldu. Hiç ağlamazdı iki gündür gözyaşları sel oldu 😔 öneri üzerine ayağının altına Sarımsaklı zeytinyağı kürü yaptım. Yapan faydasını gören oldu mu sarımsak bebeğime zarar verir mi?