Bence arttırmayın çünkü ilk üç ay bebeklerde doyma hissi olmuyormuş ne kadar verirseniz o kadar yiyorlar. Belki mama yerine emzirme sürenizi arttırabilirsiniz ama içiniz rahat etsin diye.
Mama kutusunun üstünde haftalık büyümesine göre ölçek sayısı yazıyor olmalı oradan bakarak fikir edinebilirsiniz.