MucizemVar 5 aylık olduk. Bugün başladık. Tavşan uykusundan alıyoruz. İlk gün zor geçiyor çook sabır lazım🤦🏽♀️ Ama ikinci uykusunda 30 dk sonra tabi ağlamayla beraber de kendi kendine uyudu. Sabahki gibi şiddetli değildi. Böyle böyle alışacak daha kaliteli uyuyacak🙏🏻🌸