Kendincebiri Artık dalgınlık mı bilmiyorum normalde ara verirdim bugün folik asitini içmeyi unutunca 2 prilam ve 1 folik asit aldım bir sakıncası var mıdır çok kafama taktım 😔😭
Cemre_61 Kendincebiri hiç bişey olmaz merak etmeyin bende çok kötüydüm prilam kullanıyordum doktorum günde 3 tane kullanabilirsin demişti ve tabi folik asitte kullanıyordum canınızı sıkmayın lütfen 😇🤍
AsyaninAnnesiiii Kendincebiri Birşey olmaz Allahin izniyle. Ben hamile iken resmen bronsit olmuştum ve çok ağır ilaclar kullanmak zorunda kaldım çok şükür birsey olmadi. Strese girmeyin birsey olmaz. Bundan sonra dikkat edersiniz içinizi ferah tutun. 🌸
Cemre_61 Kendincebiri doğru canım şimdi hormonların da değiştiği için daha bi duygusalsındır 🥰 rabbim sağlık ile kucağınıza almayı nasip etsin