Merhaba kızlar iyi geceler herkese 🌙benim oğlum 2 yaş 3 aylık biz tatile gidince hep park beşikte uyudu. Tatilden döndük döneli beşiğinde uyumuyor büyüyen beşik. Bizimle uyumak istiyor. Neyse dedik park beşiğe alıştı heralde gittik aldık onda da uyumuyor katıla katıla ağlıyor. Bende zaten büyüyen beşiği satmayı da düşünüyorum mecbur artık. Ne yapıcam nasıl vazgeçirebilirim bu huyundan. Ne oluyorsa 2 yaşından sonra oluyormuş gerçekten 🤦yardımcı olursanız sevinirim kızlar ♥️