Arkadaşlar merhaba, 3 aylık bebeğim var doktorumuzun dediğine göre kilomuz boyumuz gayet iyi. Ama çevremden sürekli küçük küçük diye laflar duyuyorum artık o kadar sıkıldım ki bebeğime küçük denmesinden. Anne sütüyle besleniyor. Sizin bebekleriniz kaç kilo benimki mi küçük gerçekten?