Eda0798 EymenArasAnnesi benim kızma şurup olanı çok iyi gelmişti onun sayesinde anlattık gaz dönemini
Olurolur EymenArasAnnesi kolik ve alaerjik bebeğime tek iyi gelen bitkisel takviyeydi hemen etki beklemeyin kullanirsaniz 1 haftada her ilaç etki etmeye başlar bagirsakları düzenler.Hangi ilacı kullanırsanız kullanin 1 hafta mutlaka deneyin 1 hafta sonra sonuç yoksa değiştirin
papatyataneleriii Oğlum kolik bir bebekti denemediğim gaz damlası kalmamıştı en sonunda doktorumuz bu gaz şurubunu önerdi gerçekten rahat bi nefes aldım diye bilirim. Şimdi kızımda da kullanıyorum çok memnunum
CanannnD Ben de şurubunu kullanmıştım memnun kaldım. İlk 3 ay sab simplex damla kullandık o da iyiydi sonra ki 1 ay o şurubu kullandık rahat gecirdik onlarla
Olurolur EymenArasAnnesi gunde 3 kere veriyordum 3 ml ile başladım azalma oldu ama tam rahatlamıştı 3.5 ml ile kesin cozum aldik 5 ml kadar verilebiliyor ama ben az başlayıp ihtiyaci kadarını bulup öyle verdim fazlasına gerek görmedim