oturup kalkarken dizleriniz çok acıyor mu?
Ben yaşadım. Özel hastanede bana menisküs yırtığı dediler
Sonra fizik tedavi merkezine gittim. Orada da ozon tedavisi yapalım dediler
Sonra şehir hastanesinde ortopediste gittim. Emzir 9. Aylarda geçer ödemden dedi. Dizlerini çalıştır hafif hareketler yap dedi. Gerçekten emzirdikçe 9. Ayda geçti. Kilom da yoktu ama dizlerde ödem birikebiliyormuş.