Merhabalar bebeğim 3 gün sonra 9. Ayına girecek ama ben resmen bittim . 70 kg dan 47 ye düştüm artık . Bakanım edenim yok ilk zamanlarda tv karşısına bırakıyordum duruyordu ama artık çok alıştı izlettim diyorum ama zehir oldu hayatım . Sabah dışarıya çıkarıyorum bir tur atıp getiriyorum parka görüyorum hemen her gün . Ama hiç durmuyor sürekli bağırıyor ağlıyor adı ile sesleniyorum bakmıyor . Kucakta gezerken bir problem yok ama oturursam eğer kıyamet kopar. Kucağımdan atmaya çalışıyor herkesten hemen sıkılıyor oyuncakları ile oynamıyor . Çok nadir gülüyor. Yani uyku düzeni çok da berbat diyemem ama uyanıkken anamdan emziğim sütü burnumdan getiriyor.
gerçekten ne yapacağımı şaşırdım TV izletmek istemiyorum ama başka türlü de zapdedemiyorum . Psikolojim bozuldu acaba dikkat eksikliği mi var hiperaktif mi bilemiyorum 🥺🤲