Tecrubelianne Benimde oğlum var çok şükür 🙏🏻 8 aylık. Sünnet olacağı zaman sadece güzel ne sade ne şık orta yollu bi elbise eşimde benimle aynı renk bi gömlek oğlumuzun sünnet kıyafetine uygun olcak tabi. Bu sekıld ekom on yapıp güzel bi fotoğraf çekimi yaptırmak istiyorum. Anı kalsın diye☺️ Kutlama gerçekten çok saçma oğlumun pipisi kesildi erkek oldu oleyyy gibi birşey bu olay. Yanlış anlamayın herkesin kendi hayatı kendi kararları içinizde kalacaksa yapın. Ama bana sorarsanız gereksiz masraf o parayla ya çekim yaptırırım ya da çocuğumun başka ihtiyaçlarını karşılarım☺️ Hoş gözükmüyor ama yapana tabi ki saygım var. Karar sizin nasıl yapmak isterseniz. Bana sorarsanızda sadece fotoğraf çekiminden yanayım☺️