Nesrinhanimm Kızlar sizlerde ne gibi yan etkisi oldu . Yarın aşımız var çok korkuyorum. Zaten huysuz bir bebek . Dahada huysuz olursa napacagim diye düşünüyorum. Yüksek ateş falan yaparmıs ne yapmalıyım öyle bişey olursa ?
Ndrg-12 Nesrinhanimm ağrı kesici ateş düşürücü verirsin canım o kadar abartılı yan etkisi olmuyor. Doktorun önerdiği bir ateş düşürücüyü verirsin huzursuz olursa
Azraada58 Nesrinhanimm bizde bi etki olmadı tek agrısı oldu özellikle bacakları ondan hep aglıyodu dokundurtmuyodu bile şükür 2 günde gecti
DorugunAnnesiaa Nesrinhanimm biz daha 1 buçuk hafta önce yaptırdık doktor calpol yazdı bunu sadece ateş düşürücü olarak düşünme ağrı kesici olarak kullan şu 2 gün ateşi olmasa da ver çünkü kolu ve bacakları ağrıycak huzursuz olcak dedi aşıyı yaptırdık eve gelir gelmez verdim calpolü. Huzursuzluğu 2 gün sonra geçti ama 1 hafta dokununca acısı devam etti özellikle koluna temas edince çığlık atarak ağladı
Fatmahmt63 Benimki ateşi hiç yükselmedi ekstra huysuz da olmadı çok şükür güzel atlattım 1 hafta falan oldu vuralı gayet iyiyiz
Fatmamustafa Nesrinhanimm Ben aşıya gitmeden 15 dk önce falan calpol içiriyorum bebeiğim 1 yaşında şimdiye kadar aşı sonrası hiç ateşi çıkmadı.
Allisswell Ayda 3 aşı birden yapıyorlar bacağına yaptığı bir aşı yakıyor dedi hemşire o yüzden gaz çıkarmak için ıkınırken hep ağladı o günlerde bebeğim. Ağrı kesici calpol verdim artık son noktada uyuyamayınca anında etki gösterdi ve uyudu bebeğim. Size tavsiyem gazını çıkarınki bacağını daha az kassın. Bir de bu durumun geçeceğini düşünerek kendinizi rahatlatın stres olmayın o günlerde geçiyor bebeğinizin ağrısı varken size çok ihtiyacı var temas etmekten çekinmeyin. Geçmiş olsun Allah şifa versin 🥰
Nesrinhanimm Allisswell kac gün sürüyor o ağri. Gazli bebek olduğu için ne kadar cikarsam da faydasız olur
Minikkus14 Nesrinhanimm 38.5 kadar çıktı ateşi sürekli ılık kompres yaptım eklem herlerine tek askılı zıbınla geçirdik geceyi uzerinde ince bir muslinle huysuz su şekilde huysuzdu uyuyor gibi ama bir yandan da ayık kıvranıp durdu yavrum sürekli inledi ilk gün 6 saate bir düzenli ağrı kesici ateş düşürücü veriyorsun 2 gün boyunca çıksa da çıkmasada ateşi
2626 Nesrinhanimm aşı olduktan sonra huysuzlandı gece ateşi çıktı calpol verdim ertesi gün normale döndü