acemi_anne23 ben kullanıyorum 10 günlükken bronşiolit oldu oğlum 11 gün yoğun bakımda yattı sonra hırıltı öksürük hapşırma bırakmadı yakasını buhar hafifletiyor ama biraz zaman sonra yine tekrarlıyor doktor alerjik bronşit diyo burun temizliği yapıyorum buhar veriyorum göğüsüne ılık bez koyuyorum