Symaergn Kızlar sleeppy marka kullanıyorum bebek bezinde. Maalesef çok almışım,400 adet 🤦 kullanırım sandım ama maalesef kullanamayacak gibi duruyorum. 200 adetini satmak istiyorum. Almak isteyen olursa yazabilir mi. Elimde kalacak diye üzülüyorum
Sebusebu Symaergn ayy soldan isminize tıklayım 2. Sırada özel tartısmalar var ben de ilk defa yazdm 😂
SeverusSnape Tecrubelianne Semsuuuuu Forum kuralları gereği kullanıcıları farklı uygulamaya yönlendirmek yasaktır. Bu nedenle yorumlarınız silinmiştir, keyifli forumlar💜