Arkadaslar 3 ay 24 gunluk oglum var agzinda mantar var iki haftadir ilac kullaniyoruz ama gec gider dedi doktorlar yanaklarinda da vardi onlar gecti ama son iki gundur tekrar cikmaya basladi gibi hala kremlerini kullaniyorum ama tekrar basladi bide hafiften bez bolgelerinde var galiba cok dikkat edince gorunuyor onerisi olan veya bebeginde boyle bi durumla karsilasan var mi yardimci olurmusunuz?