Bebeğim gazlı bir bebekti 3. Aya yaklaşırken azaldı epey ve uykuları da düzene girmeye başlamıştı ki 3 ay 10 günlük olduktan sonra neredeyse toplamda 5 6 saat anca uyuyabilen bi bebeğe döndü huzursuzluğu yok fakat uykusu da aşırı az olmaya başladı 4. Ay atağına girmiş olabilir mi normal mi bu durum sizce ne zaman geçer[ hanımlar